عضویت

استفاده از نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ

  • 29124 بازدید
  • تاریخ:
  • ۶۹ نظر

 

قهوه تلخ و فراماسونری ؟
در مورد این مطلب خیلی توضیح نمیدم . دوستانی که با بحث فراماسونری آشنا هستند این تصاویر رو درک خواهند  کرد .

این تصاویر مریوط به قسمت ۹ و ۷ مجموعه قهوه تلخ است .

جالبه که دو نماد فراماسونری حالا از روی غفلت یا آگاهی در این مجموعه دیده شده است .

این تصویر یک لژ فراماسونری است . لژ ها با معماری مثلث و چشم معمولا ایجاد میشوند مثلا تصویر لژ بزرگ بیلدربرگ رو میتونید در اینجا ببیندید که با حالت مثلث و چشم ایجاد شده .


و این هم نمایی از ساختمانی که در مجموعه قهوه تلخ، با معیار لژهای ماسونی به نمایش در آمده :

———————-

و اما بررسی نشان دادن نظام درجه ۳ ماسونی در سریال قهوه تلخ :

به این نکته توجه کنید :

بر اساس کتاب “مبانی فراماسونری” نوشت هارون یحیی، در صورتی که دست زیر کت با زاویه صفر قرار بگیرد نشان میدهد شخص مورد نظر دارای نشان درجه ۳ ماسونی میباشد.”



این توضیح رو یکی از مدیران سایت وعده صادق در رابطه با سوالی که من پرسیده بودم، دادند . حالا به تصاویر توجه کنید :

کارل ماکس، موسس مکتب مارکسیست در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

 

استالین، در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

 

و در سریال قهوه تلخ، سیامک انصاری در حال نشان دادن  نظام درجه ی ۳ ماسونی:

.

شما چی فکر میکنید ؟ آیا همه این ها تصادفیه ؟

 


در این مطلب سعی کردیم با دلایل و احتمالات بیشتری، احتمال نفوذ تفکر فراماسونری را در سریال قهوه تلخ نشان دهیم . 

هر چه محققین خواستند در برابر سریال قهوه تلخ و نماد گرایی فراماسونری سکوت کنند؛ با انتشار قسمت های دیگر این سریال، سکوت دربرابر آن آسان نبود. چر که هر چه میگذشت نماد گرایی در این سریال بیشتر میشد. هرچند در این سریال متلک های سیاسی بسیاری نهفته است اما ما به آن به دلیل بررسی از دید فراماسونری نمیپردازیم .

در قسمت قبلی این مطلب ۲ نماد طراحی لژ فراماسونری و نماد درجه ۳ ماسونی را بررسی کردیم .

اما دوستان نکته ای بسیار ظریف را در نماد ” نشان درجه ۳″ گفتند  که آن اتفاقی نبودن آن را ثابت میکند .

تصویر جناب سیامک انصاری که در حال نشان دادن نظام درجه ۳ ماسونیست؛ در قسمت ۹ و در دقیقه ۳۳ اتفاق می افتند. همن طور که میدانید ۹ و ۳۳ از اعداد مقدس ماسون است . واقعا آیا نشان دادن ۳ نماد و اعداد فراماسونری در این سریال شک ما را بر نفوذ تفکر فراماسونری در این سریال بیشت نمیکند ؟

.

به کارگیری ستاره ۶ پر ( هگزاگرام – hexagram) یا ستاره صهیون که از ستاره های مشهور فراماسون هاست . این ستاره بنابر نظر محققین ( از جله علی اکبر رائفی پور ) از قرن ۷ وارد آیین یهودیت شده . این ستاره از ستاره های مهم در جن پرسی و پرستش شیطان است . به طوری که تفاسیر متعددی از این ستاره در آیین فراماسونری شده است :

 در قسمت اول این تصویر دوربین مدام از سمت این ستاره ۶ پر به جای دیگر تصویر کشیده میشود. نکته اینجاست که هر شکل ۶ پری ، ستاره ۶ پر نیست . اما نکاتی در قسمت اول این تصویر نهفته که بسیار جالب است :

محل فیلم برداری این سریال در کاخ نیاوران است . تارخچه ای کوتاه ای کاخ نیاوران :
“عملیات احداث این کاخ به دستور محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۳۷آغاز گردید و با وقفه‌ای که در ساخت آن پیش آمد در سال ۱۳۴۶ به اتمام رسید و به محل سکونت محمدرضا پهلوی و خانواده اش اختصاص یافت.”

اما محمد رضا پهلوی کیست ؟ وی یکی از ماسون های یکی از لژهای ایران است .بنابر این چون یک ماسون است و پادشاه ایران است باید محل سکوت وی دارای شاخصه های ماسونی باشد.

اما نکته اینجاست که چرا کارگردان سریال قهوه تلخ باید محل فیلم برداری را جایی اعلام کند که آن محل دارای شاخصه های ماسونی است . و اگر هم مجبور هست چرا باید از این نماد ها به طور مداوم تصویر برداری کند ؟

در قسمت دوم این تصویر هم ستاره ۶ پر یا صهیون در گوشه دیوار که با سایه ترسیم شده است دیده میشود.

——————–

باز هم ستاره ۶ پر ، اینبار در انگشتر یکی از شخصیت های فیلم . عموما وقتی چند نماد قطعی در یک فیلم دیده میشد، دیگر نماد های مشکوک هم بیشتر جلوه میکند. :

——————————–

نماد تک چشم در سریال قهوه تلخ. تک چشم ( چشم چپ) یکی از نماد های فراماسون هاست که تفاسیر متعددی از آن شده اما یکی از تفسیر های جالب از تک چشم این گونه تبیین شده است :

“. در زمانی که حضرت ابراهیم قصد داشت اسماعیل را قربانی کند شیطان بارها او را وسوسه کرد و قصد داشت وی را از این کار منع کند و ابراهیم به سمت  او سنگ میزد و آخرین سنگ به چشم راست شیطان خرد و چشم راست شیطان کور شد. بنابراین به کار بردن نماد چشم چپ به احترام پادشاه آنان یعنی شیطان است”

در این سریال نماد تک چشم (چشم چپ) را در جای جای سریال میتوان مشاهده نمود : 

 

و در کارکتر دواءالملک :

 

——————————

و جالب ترین جای مطلب این که دوربین در قسمت های مختلف به ستون های ماسونی کاخ کشیده میشود اما در چه زمانی ؟ در قسمت ۲۷ (۹=۲+۷) و در دقیقه ۳۳ تصویر بر روی ستون هایی که یا طراحی لژ های ماسونی ساخته شده است کشیده میشود. باز هم دو نماد ۹ و ۳۳ را در سریال قهوه تلخ مشاهده شد :

 

 

اما این ستون ها چه ستون هایی هستند ؟ این ستون ها دقیقا شاخصه های ستون های ماسونی را دارند که در لژ ها استفاده میشود . ۲ ستون ماسونی کنایه از ۲ ستون معبد سلیمان است که فراماسون ها معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان ۲ ستون قرار داشته و البته چند تفسیر دیگر هم از این دوستون میشود که در این جا به آن اشاره نمیکنیم .برای نمونه این تصاویر را نگاه کنید :

 

 

و این تصویر :

 

 

یکی از جالب ترین عکس ها ، تصویر کارگردان است که در کنار ستون ماسونی ایستاده .(البته این تصویر در چند قسمت تکرار میشود ). فعلا به دلیل برخی شرایط از تفسیر نام کاراکتر “بلوتوث” چشم پوشی میکینم :

 

در سمت چپ این تصویر، سر یکی از اسطوره های تاریخ  بر روی یک ستون ماسونی و در سمت راست  هم جرج واشنگتن (ماسون اعظم ) به علاوه ستون ماسونی معروف، دیده میشود.

——————-

چند نکته جالب  (ارتباطی با سریال قهوه تلخ ندارد ) :

یکی از بازدید کنندگان در قسمت قبلی این مطلب به نکاتی اشاره کرد که یک نکته آن را در این جا ثبت میکنیم : 

 

برره چیست؟
به معنای “نیکوکار” یک بار در قرآن در آیه ۱۶ سوره عبس آمده
این که اسم سریال از این آیه گرفته شده باشد تعجبی نخواهد داشت چرا که قبل از این سریال این واژه هیچ کاربردی در میان مردم ایران نداشته است و تنها واژه ای عربی است که در قرآن فقط یک بار استفاده شده است.

مَّرْفُوعَةٍ مُّطَهَّرَةٍ ﴿۱۴﴾ بِأَیْدِی سَفَرَةٍ ﴿۱۵﴾ کِرَامٍ بَرَرَةٍ ﴿۱۶﴾ (سوره عبس/آیات ۱۴ تا ۱۶ )

.

یکی از کارهایی که فراماسون ها برای تکریم و شاد کردن ارباب خود (شیطان ) انجام میدهند؛ مسخره کردن مذهب های الهی است. به طوری که برخی از جن پرستان برای این که شیطان به آنان نزدیک شود ۴۰ روز قرآن را به پای خود می بندند و برخی از اسم های الهی (مانند الله) را در پست ترین جاهای بدن خود میگذارند . و این موجب نزدیک شدن اجنه ( برخی جن ها در خدمت شیطان اند) به آن ها میشود .

در سریال ” شب های برره “نیز دقیقا همین عمل انجام شده به طوری که الان واژه ” برره” یکی از واژه های تمسخر آمیز محسوب میشود. .

در این سریال هم از بز به عنوان یک موجود دوست داشتنی استفاده میشود. و البته بز در آیین فراماسونری هم یک حیوان مهم محسوب میشود. به طوری که بز بافومت (baphomet) یکی از نماد های مهم فراماسون هاست . در آیین فراماسونری هر چه در ادیان دیگر مقدس باشد برای آنان نحس است و البته در اکثر موارد هم عکس آن صدق میکند مثلا این که چرا بز برای آنان مقدس شد؛ یک علت جالبی دارد که :

گفته میشود در زمان حضرت نوح (ع) که قرار بوده حیوانات را در درون کشتی قرار دهد، یک حیوان از فرمان نوح (ع) سرپیچی میکند و نوح هم اشاره ای به آن میکند و یک نقص در بدن آن حیوان ایجاد میشود اما آن چه حیوانی بود؟ درست فهمیدید آن حیوان بز بود . و در آیین فراماسونری برعکس آن عمل میشود و بز به عنوان یکی از مهم ترین نماد هایشان قرار میگیرد . نه حیوانی که سرپیچی کرده است .

و خیلی جالبه که در پول هایی که هنگام پخش سریال شب های برره از سوی افراد نامعلومی (!) پخش میشد ؛ نماد هرم ناقص و بز ( بزی که چشم چپش به روی شماست )  دیده میشود که بسیار جای تامل دارد:

 

.

چند تذکر مهم : 

حتما بعد از مطالعه این مطلب، مطلب “ آیا تحلیل فراماسونری به وسیله نمادها موجب تبلیغ آن میشود ؟ ” را مطالعه کنید .

.

هدف ما از درج این مطلب فراماسون جلوه دادن کارگردان یا بازیگران و نویسندگان سریال قهوه تلخ نبود بلکه هدف نشان دادن تفکری فراماسونی است که متاسفانه در این سریال به صورت آگاهانه/ غافلانه (!)  نشان داده شد .

.

چرا فراماسون ها نمادگرایی میکنند ؟

برای درک بهتر از این مثال استفاده میشود برای ظهور امام زمان (عج) نشانه هایی هست. وقتی انسان نشانه های ظهور را میبیند؛ عقل حکم میکند که ظهور نزدیک است .
این نکته را در ذهن داشته باشید در تعابیر اسلامی خروج دجال برابر است با ظهور مسیح(مسیح دروغین)از دید ماسونها . بنابر این اگر ما فراماسون را همان دجال بدانیم این استدلال در ذهن ما ایجاد میشود که باید برای ظهور مسیح دروغین (خروج دجال) نشانه هایی باشد .اما ظهور امام (عج) با ظهور شیطان فرق میکند آنان در حال ساختن ظهور مسیح دروغین اند کما این که نشانه های ظهور امام (عج) به واسطه ی تحرکاتی ایجاد میشود نه این که انسان آن را بسازد .
آنان در حال قرار دادن نشانه های مسیح دروغین(دجّال) اند که نشان دهند ظهور مسیح دروغین نزدیک است . و به همین ترتیب انسان به ظهور مسیح دروغین ایمان می آورد چراکه نشانه های او را در همه جا دیده است .

دکترین (سخن استراتژیک ) یک استراتژیست به نام ژوزف نای :

در رسیدن به هدف زمانی موفق هستین که طوری عمل کنید که هنگامی که طرح توسط عده ای برملا شد؛ مردم بگویند “مگر میشود این کار، کار دشمن باشد ” آن موقع است که شما در اجرای طرح موفق بودید. 

چند آیه از قرآن :

وَمَا یَسْتَوِی الْأَعْمَى وَالْبَصِیرُ ﴿فاطر/۱۹﴾ «آیا انسان کور با بصیر یکی است ؟»

وَمَا یَسْتَوِی الْأَعْمَى وَالْبَصِیرُ …﴿غافر/۵۸﴾ «آیا انسان کور با بصیر یکی است ؟»

إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُکْمُ الَّذِینَ لاَ یَعْقِلُونَ ﴿انفال/۲۲﴾ :  بدترین موجودات در نزد خداوند کسانی اند که کر و لال اند ، آنان که عقلشان را به کار نمیگیرند.

—————————————————————————-

از وبسایت ” یادداشت های یک خبر نگار ” : 

…به خاطر دارم در مقطعی که به عنوان عضوی از شورای بررسی طرح های ترکیبی در خدمت حاج اقا پورمحمدی فعالیت می کردم .. همواره به ما توصیه می شد : طرح هایی رو تصویب کنید که صرفآ برای سرگرمی نباشد . بلکه مخاطبان چیزی گیرشون بیاید .. اما وجدانآ شاهدید که چه ابتذال هایی به نام طنز به خورد مردم داده می شود .. ! چرا راه دوری برویم .. وقتی در یکی از مطالبم به مرام نداشته ای که مدیری از ان دم می زد اشاره کردم ، خیلی ها گلو پاره کرده و با انواع توهین ها گفتند .. او خنده به خونه های ما می اورد ! و شما حق نداری به او خرده بگیری .. ! بله درد این جاست که به بهانه نیاز به همین خنده ها ، هر ابتذالی رو برای سرگرمی می پذیریم .. ! و هر شخصی که بتواند بیشتر ما رو خندانده و یا سرگرم نماید از وی بت می سازیم .. تابویی که انتقاد به او با واکنش های عصبی طرفدارنش مواجه می شویم .. و این جاست که دشمن از فقر فرهنگی این جماعت استفاده کرده و خیلی راحت المان های مخوف ترین فرقه های ضد بشری یعنی ” فراماسونری ” رو به خورد ملت می دهد ! +” 

در قسمت اول و دوم مطالبی را منتشر کردیم که بعد از بررسی های فراوان متوجه شدیم که همه ی آن ها اتفاقی بوده اند ! مثلا در نشان دادن دو ستون و نشان درجه ۳ ماسونی در زمان مذکور، نشان ستاره صهیون در قالب سایه بر روی دیوار . نشان بز در سریال های قبلی این گروه . به تصویر کشیدن ستون های ماسونی ، همه و همه اتفاقی بوده و احتمالا نگارنده مطلب توهم توطئه داشته ! 

به هر حال احتمال یک در ملیارد هم خود یک احتمال است . هرچند که وقوع آن بسیار ضعیف به نظر میرسد . بنابر این فرض اتفاق برای همه این رویداد ها جایز است و یقینا (!!!) هم اتفاقی بوده است


عکس روی کاور مجموعه هفتم قهوه تلخ که به طور کاملا اتفاقی، دو نفر از بازیگران، فقط چشم چپشان نمایان است . این که نماد چشم چپ به چه معناست در قسمت دوم به آن پرداخته شده است .

—————————-

 

در این تصویر یکی از بازیگران که به به دلیل فریب خوردن از دست کاراکتر “بلوتوث” به زمین افتاده، در حال بیهوشی کلماتی رامیگوید که به طور کاملا اتفاقی، این کلمه شباهت بالایی به کلمه ” کابالا ” دارد. (این نشان رو چند نفر از محققین نیز تایید کرده اند) . این اتفاق در قسمت نوزدم افتاده است که البته کاملا اتفاقیست !

اما کابالا چست ؟ کابالا به بیان ساده، پدربزرگ تفکر فراماسونری است . که در واقع تفکر فراماسونری، اکثر نماد ها و عقاید خود را از کابالا گرفته است .

—————————-

 

در یکی از پلان ها در یکی از قسمت ها به طور کاملا اتفاقی در دقیقه ۱۳ و ثانیه ۱۱ ،تصویر از دو ستون، گرفته میشود که اگر فرض کنیم که طراحی ستون ها ماسونی نیست اما چه جالب است که در چه دقیقه ای اتفاق می افتد . اعدادی که برای فراماسون ها و گردانندگان اصلی آن یعنی یهودیان منحرف، اعدادی مقدس است .

چرا ۱۱ و ۱۳ برای یهودیان منحرف (گردانندگان فراماسونری ) مقدس است ؟ 

عدد ۱۱:

 

آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا ۱ و این دو تا ۱ در کنار هم عدد ۱۱ را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است . در واقع این دو ستون دروازه وردی جن ها به دنیای انسان هاست .

 

عدد ۱۳ چرا مقدس است ؟ 

. در زمان یکی از پادشاهان ایرانی -احتمالا- خشایار شاه، در آن زمان قرار بوده که به روم حمله بشود. یکی از وزرا یا نزدیکان شاه، گوشزد میکند که کشور الان نیاز به حمله به روم را ندارد و شاید امپراتوری تضعیف شود و شاه نیز قبول میکند که حمله نکند. اما یهودیان چون با رومی ها دشمنی داشتند و دشمن دیرینه یکدیگر بودند؛ میخواستند که شاه به روم حمله کند. برای این کار طی نیرنگی به شاه نزدیک شدند و پس از خوراندن شراب به شاه در روز ۱۲ فروردین، حکم قتل ۷۷ هزار ایرانی که مخالف یهودیان دربار بودند را از شاه گرفتند و روز ۱۳ فروردین حکم را اجرا کردند. به خاطر همین است که ۱۳ برای ایرانی ها نحس است و به همین دلیل ۱۳ از اعداد مقدس آنان شد چرا که آن دو نفر یهودی در روز ۱۳ خدمت بزرگی به قوم یهود کردند که البته قبر این دونفر هم اکنون در همدان است و در پروژه از نیل تا فرات اسرائیل، میخواهند این قسمت از ایران را جدا کنند چرا که مقدس ترین مکان بعد از اورشلیم، همین منطقه درهمدان است.

—————————-

 

این تحلیل جالب رو یکی از بازدید کنندگان برای ما فرستادن که جای تامل داره . اما قبلش بگم که اتفاقیه ها!

سلام
خسته نباشید
با توجه به نقدی که بر قهوه تلخ نوشتید خواستم دیدگاهی شخصی را برایتان بازگو کنم :
در برخی قسمت های این مجموعه بابا شاه در انی می میرد و کافی است فردی پیدا شود تا چند بار در صورتش فوت کند تا این پیرمرد جانی دوبار بیابد ( ناگفته نماند که هربار به هنگام روی دادن چنین اتفاق حتما براین موضوع تاکید میشود که وی مرده و با انجام دادن این فعل حتما زنده خواهد شد ) مرا به یاد معجزه ی حضرت عیسی (ع) می اندازد که با دم مسیحایی خود در مرده می دمیدند و مرده حیات مجدد می یافت لازم به ذکر است که میدانیم امام زمان (عج) به هنگام ظهور با خود میراث تمامی پیامبران را به همراه دارند
.

ولی ما معتقدیم این کار اتفاقی (!) با اون معجزه عیسی (ع) تقارن دارد . 

—————————-

در هنگام ورود کاراکتر “بلوتوث” به داستان، وی شعری میخواند که بسیار عجیب است . که چه قدر جالب است که یک یونانی چنین شعری را درباره مشرق و سرزمین امن و موعود میخواند :

 

سرزمین امن و قرار ؟ پرندگان مهاجر ؟ . چقدر جالب و اتفاقیه که این جملات ما را به یاد رژیم اسرائیل می اندازد . که مردمانش مهاجرانه به آنجا رفتند . البته این فقط یک تحلیل است نه تعمیم و همه میدانیم که اتفاقی است .

—————————-

 

در هنگام ورود کاراکتر بلوتوث به داستان وی به یکی از بازیگران، یک زیتون میدهد . چقدر جالب است که زیتون (اگر اشتباه نکنیم )عبری آن همان “موسی” (ع)، پیامبر قوم یهود میشود  . و به طور اتفاقی زیتون در پشت دلار های آمریکا به شکل جالی به کار رفته مثلا در پشت یک دلاری در سمت راست ۱۳ برگ زیتون دیده میشود. البته تا آنجا که بررسی کردیم در طرح های قدیمی هیچ کدام از تاج هایی که سزار های یونانی بر سر میگذاشتند میوه زیتون نداشت شاید هم ما ندیدیم !

 

 

—————————-

در پلان های متعدد این سریال کاراکتر بلوتوث مدام دست راست خود را به بالا میبرد که بسیار بسیار اتفاقی با یاد واره جرج واشنگتن (ماسون اعظم که دارای نشان ۳۳ ماسونی بود ) در آمریکا تقارن دارد . البته خود مردم آمریکا هم از دیدن این یادواره در هنگام رونمایی تعجب کردند.

و آدم تعجب میکنه که چقدر جالب و اتفاقی است که یادواره جرج واشنگتن هم با مجسمه بز بافومت شباهت بالایی دارد :

 

این  شباهت را در خود وبسایت های انگلیسی زبان هم بررسی کردن  بسیار جالب و قابل تامل بود  . اما اونم اتفاقیه .

(ضمیمه ۱۳۸۹/۱۰/۲۶)

یکی از دوستان محقق خواستن که این عکس در مطلب درج بشه که البته اتفاقیه .

این تصویر نماد حالت ایستادن ماسون های اعظم (آنان که درجه ۳۳ دارند) است این فقط یه نکته بود حالا واقعا چه ارتباطی داره ؟ هرکس خود میداند. و البته حتی اگر هم ارتباط داشته باشد کاملا اتفاقی است .

 

—————————-

یکی دیگر از سخنان اتفاقی و جالب کاراکتر بلوتوث سخنانی که در باب کشتن افراد میزند :

 

 

چقدر واقعا جالب و اتفاقی است که تنها کسی که از آغاز خلقت تاکنون چنین کاری کرده کسی نیست جز شیطان ! و بسار جالب است که در هنگامی که بلوتوث میخواهد از کاخ برود؛ او میگوید من رو هرگز با این ها مقایسه نکن من از همه این ها بدترم ! .

—————————-

 

انگار مسائل جالب در این سریال تمامی ندارد. دریکی از پلان ها، به طور کاملا اتفاقی در دقیقه ۱۳، بلوتوث به یکی از بازیگران میگوید که بند پشت لباس من رو ببند. هنگامی که کاراکتر مذکور در حال بستن بند است یک نشانی شبیه هلال در پشت بلوتوث میبیند که این نشان، علامت فردی است که قرار است این مملکت رو به اوج اقتدار خودش برساند  . چقدر اتفاقی این حرکت به امام زمان (عج) تشابه دارد که بر روی صورت خود یک خال دارد و قرار است بیاید تا جهان را از دست ظالمان خارج سازد . چه قدر اتفاقی!!!

—————————-

 

و باز هم چقدر اتفاقی، هنگامی که بلوتوث از یکی از نگهبانان نامش را میرسد وی میگوید که نامش “داوود ” است . بعد بلوتوث در هنگامی که سر به آسمان دوخته است میگوید ” چه اسم زیبایی ” و بسیار جالب است که در زمان ۲۲:۲۲ اتفاق می افتد.

اما داوود کیست ؟ داوود همان پیامبری است که فراماسون ها به آن پادشاه میگویند و حتی نام یکی از شهر هایشان را به این نماد گذاشته اند. مثلا تا به حال تعجب نکردید که واشنکتن دی سی (Washington DC) دی و سی آخر به چه معناست ؟ به معنی “David Capital ” یعنی پایتخت داوود است .

و عدد۱۱ (مقدس ترین عدد) وضرایب آن هم از مهم ترین اعداد فراماسون هاست و اون رو به کار میبرن مثلا :

جنگ ۲۲ روزه غزه

-جنگ ۳۳ روزه لبنان

-اسرائیل در مدار ۳۳و ۳۳ شمالی قرار دارد

-آفریقای جنوبی در مدار ۳۳ و ۳۳ جنوبی قرار دارد.( به بازی های جام جهانی در این منطقه که البته نماد های ماسونی در آن به کار رفته است توجه کنید)

-انداختن بمب هیراشیما در مدار ۶۶(۳۳+۳۳) و ۳۳

-حمله نظامیان آمریکایی در اوایل انقلاب در طبس در مدار ۳۳ درجه ( جالب اینجاست که بسیاری از فرمانده های آمریکایی صحرای سمنان را برگزیده بودند اما چون طبس در مدار ۳۳ بود ترجیه دادند درآن منطقه فرود آیند)

-منطقه برمودا که لژهای ماسونی زیادی آنجاست در مدار۶۶ و ۳۳ قرار دارد.

-در نظام فراماسونری که عموما در غرب حاکم است هیچ فردی به قدرت نمیرسد مگر این که فراماسون باشد و البته روئسای جمهور ضد فراماسونری کشته میشوند. مانند :

- کشته شدن آبراهام لینکلن در صندلی شماره۳۳ تئاتر
- کشته شدن جان.اف.کندی در شهر دالاس ایالت تگزاس در مدار ۳۳ درجه

چقدر اتفاقی!!!!!!

—————————-

در قسمت ۱۵ در دقیقه ۱۸ کاراکتر برزوخان عدد ۹۱۱ را به کار میبرد. چقدر جالب چه اعدادی .و چقدر جالب است که در حادثه کاملا اتفاقی یازدهم سپتامبر این حادثه در روز ۹ و ماه ۱۱ انجام شد و دقیقا چه قدر اتفاقی ۹۱۱ روز بعد انفجارات مادرید اتفاق افتاد و واقعا اتفاقی در نهمین سالگرد ماجرای فروریختن برج های منهتن، قرآن سوزی های متعددی انجام پذرفت . چقدر اتفاقی .

 

چرا ۹ مقدس است ؟ 

 

در افسانه های ماسون ها آمده است که” هیرام ” معبد سلیمان (از نظر یهودیان فراماسون، حضرت سلیمان پیامبر نبوده بلکه جادوگر بوده و به او شاه سلیمان می گفتند) را ساخته است. درواقع ناظر بر ساخت معبد بوده است. عده ای (به دلیل نگفتن چند اسم رمز) هیرام رامیکشند و بدن او را قطعه قطعه میکنند. در همین میان، ۹ ماسون قطعه های بدن هیرام را به هم میچسبانند و هیرام زنده میشود و به همین خاطر عدد ۹ برای ماسون ها مقدس میشود . و تحلیل دیگری که ۹ را مقدس میکند این است که عدد ۹ کنایه از معجرات ۹ گانه موسی (ع) است . که نشان درجه ماسونی هم کنایه از دست نورانی موسی است، هنگامی که آن را در لباس خود میکرد. 

—————————-

« سمت راست تصویر آنتوان زندر لاوی موسس شیطان پرستی نوین و کلیسای شیطان »

 

یکی از بازدید گنندگان در رابطه با استفاده از “مار ” در سریال مرد دوهزار چهره و فیلم “همیشه ای یک زن درمیان است” اشاره کرد که به طور اتفاقی آقای مدیری ،در اون سریال ها به ایفای نقش پرداخته است .

چرا مار برای ماسون ها مقدس است ؟ 

آنان مقعتقد اند، هنگامی که شیطان از بهشت رانده شد در دهان مار قرار گرفت و وارد بهشت شد و توانست انسان را فریب دهید و به همین دلیل شیطان به مار خیلی مدیون است . و فراماسون ها چون غیر مستقیم از خود شیطان تبعیت میکنند، این نماد را به خاطر احترام به پادشاهشان (شیطان ) به کار میبرند .

 

ضمیمه (۱۳۸۹/۱۰/۲۳) : 

در ایمیلی  یکی از خوانندگان محترم وبلاگ مطالبی را فرمودند که جا داره اینجا ذکر کنیم . البته قبلش باز بگم همه تحلیل ها و تعبیر ها و تفسیر ها ی بالا و پایین همه و همه اتفاقی اند !

 

 

گوشه ای از نامه :

 

 

بسم الله ارحمن الرحیم

سلام

چند روز پیش برای وبلاگتون (علم برای زندگی) کامنت گذاشته بودم… فرمودین درباره ی نقاشی رنه ماگریت که روی دیوار اتاق نشیمن نقطه چین بود بیش تر براتون توضیح بدم
حقیقتا من فقط برای خودم جای سوال بود همیشه که چرا این نقاشی رو به دیوار نصب کردند؟ و در این چند وقته ی اخیر بیش تر حساس شدم به این موضوع و هر چقدر بیش تر دقت میکنم توی فیلم های مختل میبینم که از سیب استفاده های مختلفی کردند: توی فیلم رمز داوینچی رمز اون راز نگه دار اپل (سیب) است! و تو خود فیلم هم میگه کلیسا نمی خواست راز درون این وسیله فاش شود وقتی هم که نیوتن درباره جاذبه ی زمین صحبت می کند؛ کلیسا باهاش مخالفت میکنه چون نیوتن در اثر خوردن یه سیب به سرش به این قانون پی میبره… آخر فیلم آگاهی هم که کل زمین نابود میشه و فقط دو تا بچه زنده می مونند… آخرین صحنه ی فیلم نشون میده که این دو تا بچه توی گندم زاری در حال دویدن هستند و دارند به سمت یه درخت سیب می روند…! (که البته این مسقیما به داستان آدم و حوا اشاره دارد!)

و توی آواتار هم که آقای رائفی پور اون درخت خونه و یا به اصطلاح هوم ثری رو نماد درختی می دونند که آدم ازش سیب خورد… و بعد از این ها هم می رسیم به نقاشی رنه ماگریت این نقاشی عکس یه مرد را نشان می دهد که به جای اجزای صورتش یه سیب در مقابل چهره اش کشیده شده است و معلوم نیست هدف ماگریت از اینه چه بوده؟! و چون اسم نقاشی رو گذاشته پسر خدا و این نقاشی رو به عنوان تصویری از خودش به جا گذاشته… تا خدودی کنجکاو کننده است… و جالب تر اینکه کمپانی اپل یه سری از گوشی ها و نوت بوک هاش رو با اسم ماگریت و تصویر روی آن ها رو تلفیقی از نقاشی اصلی و لوگوی همین شرکت (سیب خورده شده) کشیده است…

  اما نکته مورد توجه درباره مهران مدیری… من تو سایت های مختلف جستجو کردم و خب اکثرا موارد بز شب های برره و خود واژه ی برره که در آیه ۱۶ سوره عبس هم ذکر شده، چال اسکندرون ، پول های پخش شده بعد از پایان سریال، یاس منگولا که اسم بز بود و همین طور مار خونه ی مهران مدیری در مرد دو هزار چهره و موارد بحث بر انگیز قهوه تلخ را ذکر کردند ! اما خب اگه بخواهیم همین طور دقیق شیم می تونیم خیلی چیز های دیگر رو هم پیدا کنیم به این چند مورد هم دقت کنید:  ۱٫ ستاره پنج پری که روی سنگ اوپن آشپزخانه (پاورچین) بود ۲٫ آواز ۶۶۶ سه تا ۶ داره… ۳ .صاعقه ای که توی شب های برره به مهران مدیری اصابت کرد و شخصیتش رو تغییر داد
یکی از دوستان تو سایت بیداری اندیشه نوشته بودند که ابجد واژه ی نخود که در برره به صورت های مختلف مرد استعمال قرار می گرفت ۶۶۰ و نزدیک به ۶۶۶ است….
دیشب که داشتم کار تازه لو رفته ی آقای مدیری رو میدیدم باز هم عکس بز را نشان دادند و امروز هم تو مجموعه ۱۱ قهوه تلخ که دقت کردم به نظرم فیلم برداری از نمای خارجی کاخ هم که قبلا به وفور نمایش داده می شد؛ در قسمت جدید دچار کشیدگی تصویری شده بود طوری که ستون ها و قسمت های زیرین آن به گوشه ها رفته بود خیلی به چشم نمی خورد…
نمی دونم آیا واقعا این ها با هدف این طور به نمایش گذاشته شده اند یا کاملا تصادفی بوده… اما من هنوز هم مدیری رو متهم نمیکنم! 


در مورد این عکس برای من هم سواله که چرا چنین عکسی رو در سریال به کار بردن ؟ اگر اشتباه نکنم این عکس در تیتراژ پایانی سریال هم در پس زمینه قرار میگرفت  . 

در مورد سیب هم نکات جالبی نهفته ، همون طور که شما هم فرمودین، سیب هم از جمله میوه های مقدس فراماسون هاست چرا که معتقد اند که انسان به واسطه خوردن سیب بود که از بهشت رانده شد . و در همین میان ستاره پنتاگرام یا پنج پر هم مقدس میشود چرا که اگر سیب افقی بریده شود نماد ستاره پنج پر ماکلا آشکار است . اما در مورد نیوتون ، نیوتون که بود ؟ آیزاک نیوتون ؟ یا همون اسحاق نیوتن ؟ بله اونم یهودی بود  و برای پیشبرد اهداف یهود این طور بیان کرد که جاذبه را به واسطه سیب کشف کرده (واقعا مسخره نیست ؟ )

و حالا میفهمیم چرا لوگوی شرکت اپل باید یک سیب خورده شده باشد چرا که انسان به واسطه خوردن یک سیب بود که از بهشت رانده شد و اکنون در دنیای کنونی (البته برخی از انسان ها) درخدمت شیطان است .

درمورد نام اون تابلو هم همون طور که شما فرمودین بسیار جالبه که اسمش “پسر خداست ” اون هم نقاشی که اجزای صورت اون فرد یک سیبه . که البته همششششش اتفاقیه . 

———————————————

(ضمیمه ۱۳۸۹/۱۰/۲۹)

نقدی بسیار جالب :

مستشار الملک یا محمد علی فروغی؟؟؟؟؟

نکته ی بعدی لقب این دو نفر است: محمد علی فروغی معروف به ذکاءالملک و نیما زند کریمی (سیامک انصاری) معروف به مستشار الملک میباشد!

ادامه را اینجا ببینید 

.

 

.

چشم دل باز کن که جان بینی / آن چه نادیدنیست آن بینی 

.

چرا فراماسون ها نماد گرایی میکنند ؟

برای درک بهتر از این مثال استفاده میشود برای ظهور امام زمان (عج) نشانه هایی هست. وقتی انسان نشانه های ظهور را میبیند؛ عقل حکم میکند که ظهور نزدیک است .

این نکته را در ذهن داشته باشید در تعابیر اسلامی خروج دجال برابر است با ظهور مسیح(مسیح دروغین)از دید ماسونها . بنابر این اگر ما فراماسون را همان دجال بدانیم این استدلال در ذهن ما ایجاد میشود که باید برای ظهور مسیح دروغین (خروج دجال) نشانه هایی باشد .اما ظهور امام (عج) با ظهور شیطان فرق میکند آنان در حال ساختن ظهور مسیح دروغین اند کما این که نشانه های ظهور امام (عج) به واسطه ی تحرکاتی ایجاد میشود نه این که انسان آن را بسازد .

آنان در حال قرار دادن نشانه های مسیح دروغین(دجّال) اند که نشان دهند ظهور مسیح دروغین نزدیک است . و به همین ترتیب انسان به ظهور مسیح دروغین ایمان می آورد چراکه نشانه های او را در همه جا دیده است .

 

 

 

نقد استراتژیک



(مسیح ترسیم شده توسط غربی ها، بلوتوث، و بز بافومت . هرسه در حال نشان دادن علامت بافومت)

 بسیار مهم :

در مطالب قبلی  از این مطلب به طور اتفاقی با مسائلی برخورد کردیم که به طور ۱۰۰% اتفاقی نماد ها و تفکرات صهیونیستی و فراماسونری را در قهوه تلخ نشان میداد . بسیار عجیب و جالب بود که بعد از انتشار قسمت دوم از این پایگاه چند روز بعد فیلمی از گروه قهوه تلخ بر روی اینترنت قرار گرفت که دقیقا عکس فرض اتفاقی ما را نشان میداد . 

فیلمی که معروف شد به بمب خنده یا هدیه کریسمس حدود یک هفته بعد از انتشار قسمت دوم از مجموعه مطالب قهوه تلخ و فراماسونری بر روی اینترنت قرار گرفت . با این که سران قهوه تلخ مدعی بودند این فیلم از آرشیو آنان به سرقت رفته و از جانب افرادی ناشناس (!) بر روی اینترنت قرار گرفته اما چرا دقیقا چند روز بعد از انتشار قسمت دوم قهوه تلخ و فراماسونری؟

احتمالا آنان اتفاقی این فیلم را بروی روز مبادا ساخته بودند چرا که هنگامی که این فیلم منتشر شد ایمیل های بسیاری همراه با فحاشی به دست ما رسید که مضمون آن ها این بود که اگر این ها فراماسون اند (که البته ما هیچ وقت نگفته ایم ماسون اند ) چنین فیلمی علیه آن ها نمی ساختند .

بله سران قهوه تلخ بسیار باهوش اند چقدر واقعا جالب است که بعد از انتشار اتفاقی این فیلم تقریبا فشار ها از روی آنان برداشته میشود و دوباره با همان وضعیت سابق به کار خود ادامه میدهند. ما هم نمیخواهیم فشاری بی جهت بر کسی باشد ولی چه کنیم ما هر چه میخواهیم چشم پوشی کنیم؛ تصاویر و مفاهیم در آن نمیگذارد. ظاهرا به قول برخی از همنوعان توهم توطئه داریم . ای کاش ما هم مانند آنان توهم بیخیالی داشتیم و حقیقت را نمیدیدیم . و در کوخ خود با تصور کاخ زندگی میکردیم .

اما قسمت چهارم، باز هم تاکید می کنیم، این مطلب تنها بر پایه شواهد و تحلیل های ماست، مجبور نیستید آن را قبول کنید این مطلب قصد توهین یا اتهام به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را ندارد . چه کنیم که به قول برخی هم نوعان توهم ما را رها نمیسازد این از عجایب آخرالزمان است که معنی واژه ها تغییر میکند . پس توهم را در این عبارت حقیقت قلمداد کنید ما باز هم مانند گذشته هر چه سعی کردیم دیگر درباره قهوه تلخ مطلب ننویسیم؛ فشار دوستان و ادامه سریال مانع از آن شد. و دوستان محقق اصرار زیادی داشتند که این مجموعه مطالب را ادامه دهیم .

بعد از جمع آوری برخی شواهد ( منظور مدارک اتفاقی است ) در حدود چند ماه این مطلب را منتشر میکنیم .

در قسمت های قبلی فرض اتفاقی بودن چند مورد را اشاره کردیم :

۱ – بلوتوث نقش شیطان (منجی در تفکر مدرن و فراماسونری) را بازی میکند ( چهار شیطان موعود تفکر مدرن، دمون، سیطن، لوسیفر و دویل است)

۲- مستشارالملک نقش یک فراماسون را بازی میکند که در پی به قدرت رساندن بلوتوث است همان که قرار است ایران را نجات دهد و آن ماسون کسی نیست جز محمد علی فروغی. که آنان تشابه چهره ی بسیاری نیز دارند و البته لپ تاپ مستشارالملک نیز نماد پیش بینی های اجنه برای یک ماسون ۳۳ درجه است که آنان برای پیش بینی آینده از علم اجنه استفاده میکنند.

۳- نشان دادن معماری ماسونی در دقایل ۱۳ و ۱۱ و ۳۳ امری کاملا اتفاقی است که بار ها شاهد این اتفاق یک در میلیارد بودیم .

 

۴- آشپر دربار، ظاهرا نقش یک یهودی مارانوس را (یهودی که دین خود را مخفی میکند تا به اهدافش برسد ) یا کابالیست را بازی میکند و همسر او نیز مانند اجنه ها قدرت یش بینی و دیدن حوادث در حال رخداد در دیگر مکان ها را دارد. همچنین این دو کاراکتر با شخصیت های استر و مردخای که دو یهودی نفوذی در دربار هستند نیز تقریبا صدق میکند . و نکته دیگر این که کاراکتر آشپز دربار تنها کسی از درباریان است که شاه را به نام کوچک خود در هنگام حضور او صدا میزند که باز در این نشان نماد نفوذی بودن آن ها دیده میشود که البته این نشان آخر خیلی مد نظر نیست.

۵- دربار حاکم بر تهران قدیم، نقش دولت ایران کنونی را ایفا میکنند. خب این مهم نیست به هر حال شاید فردی بخواهد دولت را نقد کند اما مهم اینجاست که بلوتوث قرار است در آینده به واسطه ماسون اعظم (مستشارالملک) آن حکومت را نابود و حکومت مد نظرشان را برجامعه حاکم کنند که همان حکومت شیطانی است .

و اما اتفاقات قسمت چهارم مطلب . خیلی از دوستان ما تاکید داشتند که تنها به نماد شناسی و نماد های درون سریال توجه نشود بلکه اساس این تفکر و سیر کلی آن یا به تعبیری نقد استراتژیک آن، مد نظر قرار بگیرد. که در این قسمت ما هم نماد شناسی را به شکل کلی بررسی و هم نقدی که همکاران برای ما فرستاده اند را منتشر میکنم:

تیتراژ سریال. یک کد اتفاقی بسیار جالب در تیتراژ سریال وجود دارد . در تیتراژ آغازین قهوه تلخ تنها کسی که به دوربین نگاه نمیکند کاراکتر بلوتوث است که وی در حال نگاه کردن به جایی دیگر است . این حرکت یعنی نگاه مخفی به شیطان . که مصداق بارز آن تابلوی مونا لیزا (Mona Lisa) است. که با لبخندی در حال نگاه کردن به سمت چپ است . نکته بسیار جالب و اتفاقی این دو طرز ایستادن این دو است که با ذره ای قیاس، نوع  ژست یکسان این دو مشخص میشود

در یکی از قسمت های مجموعه پنجم تصویر به روی علامت بافومت که ریشه ی چند هزار ساله کابالیستی دارد کشیده میشود. این نماد یکی از خدایان این تفکر است که فراماسونری هم آن را استفاده میکند.

 

 

این عکس قرار بود در قسمت سوم منتشر بشود که به برخی دلایل آن را منتشر نکردیم . در قسمت های آغازین این سریال در یک سکانس که یکی از کاراکتر ها مشغول باز کردن کیسه محافظت کننده الماس کوه نور است در این هنگام کاراکتر دیگر این داستان وارد صحنه میشود. در این قسمت هنگامی که فرد مذکور درحال باز کردن کیسه است؛ نور خیره کننده ای از الماس منتشر میشود و دقیقا در همین هنگام کاراکتر نازخاتون که لباسی قرمز بر تن کرده وارد داستان میشود. اما این ما را یاد کدام ماجرا می اندازد؟ نور یا نوردهنده یکی از شیاطین موعود یا خدایان تفکر غرب است . لوسیفر (نور دهنده ) برای فریب انسان زن قرمز پوشی را می فرستند که انسان (مرد و زن) به واسطه ی آن زن قرمز پوش یا زنان قرمز پوش امروز در حال فریب خوردن و باور تفکرات ضد انسانی و شیطانی غرب است .

زن قرمز پوش یا “Lady in Red” ابزار دست شیطان در جهان امروز هست البته نه فقط زنان قرمز پوش بلکه زن در تفکر غرب ابزار به حساب می آید و نماد زن قرمز پوش نماد این تفکر است . البته خود رنگ قرمز چون محرک های ذهن را بیشتر از دیگر رنگ ها جذب می کند، برای این نماد استفاده شد .

و در سریال قهوه تلخ هم دقیقا همین نماد به صورت اتفاقی دیده میشود که زنی قرمز پوش حداقل دو کاراکتر دیگر این سریال را با آمدنش درگیر خود میکند.

در قسمت ۵۲ از دقیقه ۱۳ تا حدود ۱۶ دست کاراکتر بلوتوث بار ها و بار ها به شکل نماد بافومت بالا می رود . این درحالی است که دست دیگر کاراکتر ها به شکل عادی بالا میرود. نماد بافوموت یک نماد با ریشه چند هزار ساله است که در تفکر باستان در بابل یا مصر به عنوان یکی از نماد های شیطان پرستیده می شده است . این نماد در حالی به شکل اتفاقی بار ها نشان داده میشود که در قسمت های قبلی از کارکتر بلوتوث ما نماد های ماسون ۳۳ درجه، و توصیفات شیطان را دیده ایم، بازهم اتفاقی!

در همان قسمت ۵۲ کارکتر داموس الملک در دقیقه ۲۱ و ۴۸ ثانیه، جمله ای را میگوید که اولا اتفاقی است و در ثانی خیلی جالب و تامل برانگیز است . به مکالمات توجه کنید :

مستشارالملک: برمیگردیم سر بحث اصلی خودمون، این جا ما در واقع جمع شدیم و فلسفه …یعنی ما میخوایم این جا یک تصمیم گیری هایی بکنیم که حقوق رعیت رو بهش بدیم .

داموس الملک : احسنت، احسنت. آفرین آفرین. به جان مادرم رعایت حقوق از همه چیز مهم تر است .

 

(موهای داموس که به شکل یهودی ها ترسیم شده)

اما چرا عبارت “به جان مادرم ” مهم است؟ اولا باید به خود کارکتر ” نوستر آقاخان داموس الملک” توجه کنیم . وی در سریال کیست و چه نقشی دارد .اولا چه قدر اتفاقی نامش به “مایکل دی نوسترا داموس” شباهت دارد .نوسترا داموس کیست ؟ بر اساس آنچه که در برخی کتب هست؛ وی بعد از مشکلاتی که به علت مرگ خانواده اش پیش آمد راه جادوگری یا به تعبیر دیگر جن و جن پرستی را پیش گرفت و کتاب شعری نوشت که در آن به قول خودش برخی اتفاقات را درج کرده بود . اما بعد ها یعنی اخیرا کتاب دیگری را از او پیدا کردند که بعد از بررسی های دقیق مشخص شد که روز پایان دنیا در آن درج شده (!).

عجب! بعد از اندی سال در کتابخانه رم کتابی به شکل اتفاقی آن هم زمانی که جهان غرب نیاز دارد به این که پروژه  خود را جلو ببرند از وی پیدا میکنند.واقعا اتفاقات جالب در کل دنیا تمامی ندارد. اما خود نوسترا داموس همان طور که گفته شد یک یهودی کابالیست (فردی که تحت تفکر شیطانی قرار دارد ) است . حال نگاه کنید که این دو از نظر نوع لباس چقدر اتفاقی شبیه هم اند.

و دقیقا شخصیت داموس الملک در حال بازی کردن نقش نوسترا داموس است . فردی که پایان دنیا را پیش بینی کرد. ببینید لازم نیست که کاراکتر مذکور در فیلم دقیقا پایان دنیا را پیش بینی کند بلکه خود لفظ ”  نوستر آقاخان داموس الملک” شما را به یاد پیش بینی های مایکل دی نوسترا داموس می اندازد.

و اما ماجرای “به جان مادرم ” . همان طور که گفته شد این کاراکتر در سریال دقیقا نقش آن شیطان پرست کابالیست را بازی میکند . بنابراین تمام خصویات وی هم باید با او یکی باشد . کابالیست ها و افرادی که به تفکر غرب منحرف معتقد هستند این باور را دارند که از ازدواج بین “ایسیس ” و “اسیریس” که خواهر برادر اند و جز خدایان مصری به شمار میایند؛ از ازدواج این دو “هروس” (خدای خدایان) به دنیا می آید. اما اسیریس که مذکر است؛ عوامل بارداری ایسیس را به خاطر توطئه برادرش “ست” نداشت، و به همین دلیل عملا نمیتوانست عامل بارداری ایسیس شود. به همین جهت کابالیست های شیطان پرست معتقد اند که شیطان در نطفه هروس شریک شده و عملا ایسیس بیو  یا بدون شوهر توانسته هروس را به دنیا بیاورد ( که بعد ها خداوند متعال برای این که ضربه سنگینی به آنان بزند مسیح (ع) را واقعا بدون پدر از جانب حضرت مریم (ع) به دنیا میآورد) .

و حال همان طور که در گفت و گوی بین اعضای شورا گفته شد؛ داموس الملک بی هیچ دلیل و ضرورتی از عبارت “به جان مادرم ” استفاده میکند . چرا که این تفکر هیچ پدری ندارد. و دقیقا وقتی از موسس برج آزادی در آمریکا سوال کردند که این چهره ی چه کسی است که طراحی کردید گفت این چهره مادر بیو من است بعدا متوجه شدند که مادر او اصلا بیو نیست و او هم منظورش ایسیس خدای شیطانی تفکر باستان است . اما اگر درک این مطلب سخت است باز جمله داموس را مرور کنید چه دلیلی دارد که داموس در آن زمان چنین سخنی را بگوید (کم کم لایه های اتفاقی و پنهان این سریال در حال ظاهر شدن است ) .

در قسمت ۵۳ از دقیقه ۵ تا ۷ کاراکتر بلوتوث ۳ بار به مستشار میگوید “سیب بزن” چرا اینقدر تاکید دارد که مستشار سیب بزند ؟ و چرا در کنار وی تنها میوه سیب دیده میشود؟ باید تقدس سیب را از دید تفکر کابالیست ها و فراماسون ها بررسی کنیم .

سیب از قول کتب مقدس یهود میوه ای بود که به واسطه خوردن آن، انسان از بهشت به زمین فرستاده شد . بنابراین سیب برای خود شیطان از دید این تفکر یک میوه مقدس است چرا که عامل و وسیله افول انسان از بهست به زمین شد. و دقیقا همین نماد را در دفتر باراک اوباما که خود او نیز یک فراماسون است دیده میشود. برخی در بعضی از سایت ها میگفتند که ” عجب این غربی ها صرفه جو هستند که فقط سیب برای مصرف استفاده میکنند” بله این ها خبر ندارند که سیب چه تقدسی برایشان دارد که این گونه و به این شکل نماد گرایی میکنند.

در قسمت ۵۴ مستشارالملک علنا از بلوتوث به عنوان شیطان یاد میکند به این ترتیب که در این قسمت در دقیقه ۳۳ (جایگاه ماسون اعظم در لژ فراماسونری رتبه ۳۳ است ) مستشارالملک به بلوتوث میگوید :

” ببینید شما به عنوان راس هرم اگر داراییتون رو اعلام بکنید  ”  راس هرم جایگاه شیطان در هرم فراماسونری است . که در نماد هرم و چشم آن چشم نماد لوسیفر یا نور دهنده است که همان طور که گفته شد جایگاه شیطان است .

در قسمت ۷۴ در دقیقه ۲۶ و ۴۰ ثانیه اتفاق جالبی می افتد، قبل از آن کاراکتر ” فخرالتاج ” در حال تعریف از خود است بعد از آن مستشارالملک به نازخاتون که در کنارش است میگوید که :

” میگم که شما دست گل خاله جان را بفشارید . ”

در این هنگام ( ۲۶ و ۴۰ ثانیه ) این دو به شکل فراماسون ها دست میدهند و دوربین در این لحظه به نمای عقب تر منتقل میشود. جدی چه دلیلی داشت اصلا این دو دست بدهند و چرا در هنگام دست دادن از نما باز تر که دست این دو مشخص است منتقل میشود ؟  پاسخ به این سوال مشخص است این هم اتفاقی بوده .

در قست ۴۹ در دقیقه ۱۹ و ۴۹ ثانیه کاراکتر قرقی دستان خود را به شکل علامت کرناتو (شاخ شیطان) باز میکند. هرچند که نشان دادن این علامت با دو دست نشان فراماسونری نیست اما به هر شکل قابل توجه است .

درباره تاریخ نوسی در قهوه تلخ : یکی از بازدیدکنندگان مطلب جالبی را طی یک ایمیل فرمود که اتفاقا چند نفر دیگر هم به آن اشاره کرده بودند . اگر توجه کرده باشید در سریال قهوه تلخ فردی به نام “گنجشک” مسئول نوشتن تاریخ است اما به چه شکلی؟ وی هرچه را که دیگران توصیه کنند مینویسد و یا حذف میکند و تقریبا میتوان گفت تاریخ ثبت شده در این سریال تقریبا دروغ و پر از تحریف های متعدد است . اما نکته اینجاست که افراد پژوهش گری که این مطلب را به ما گوشزد کردند تاکید کردند که در زمان بحث با برخی از افراد درباره مسائل تاریخی طرف مقابل آنان بار ها به ماجرای قهوه تلخ اشاره کرده بودند و گفته بودند که از کجا معلوم که تاریخ اسلام همه اش مانند قهوه تلخ دستکاری و تحریف نشده باشد و تاریخ نویسان دستی در حقایق اصلی نداشته باشند؟ این اتفاق همان طور که گفته شد برای چند نفر افتاده بود. عجیب است که این سریال چه تاثیری در باور آنان نسبت به تاریخ گذاشته است . آن جا که ما میگوییم ضمیر ناخود آگاه همین است همان جایی که فرد باوری از وی به دلیل انگاره های نادرست مثلا در این سریال از بین می رود.

 

روند ابتذال در سریال. این روند تا حدی زیاد است که تقریا در هر مجموعه بار ها و بار ها در متن سریال دیده میشود. مثلا فرض کردن مستشار به عنوان زن و نسبت دادن ویژگی های زنانه به وی . همجنس گرایی در کراکتر های دیگر که معمولا در کاراکتر های “بابااتی” و “باباشاه” بسیار دیده میشود. گیر کردن دست این افراد در لوله تفگ و امثال هم . این نشان ها کم کم ذهن افراد را به سوی همجنس گرایی سوق میدهد مثلا همین القا در سریال “ساختمان پزشکان” که تقریبا از همفکران همین گروه است دیده میشود . که بارها و بارها کاراکتر “فرید ” و بیمار دکتر افشار به وی ابزاز عشق میکنند و وی را یک جنس مونث خطاب میکنند.

این عکس هم فقط جالب است. البته در اتفاقی بودن این تصویر شکی نداریم ولی آنچه که جالب است این است که این حرکت چند ثانیه تداوم دارد و در یک لحظه به وجود نمیآید (قسمت ۴۲ دقیقه ۲۸ و ۴۰ ثانیه)

تحلیل های کاربرانی که با ما ارتباط داشتند :

 

خانم مریم عظیمی : 

با سلام  

می خواستم  یک نظر شخصی رو درباره ی مجموعه قهوه تلخ مطرح کنم و آن هم اینست:

تقریبا از مجموعه دوم به بعد این سریال دیدیم که نیما زند کریمی از زمانی که متوجه شد در تاریخ به عقب برگشته تصمیم گرفت تا روند تاریخ را دست خوش تغییر دهد و جامعه را از هر نوع خطری به دور سازد و در این مسیر به کار های گوناگونی دست زد.

 حالا بیاییم از منظری دیگر به بررسی بپردازیم. بدین معنا که فرض کنیم ما از علائم و نمادهای فراماسونی آگاه نداریم و یک مسلمان با حداقل معلومات در رابطه با وعده های قران کریم و احادیث هستیم. حالا چه می بینیم؟ مردی از آینده با آگاهی نسبتا بالایی از گذشته ناگهان از تونل زمان سر بر می دارد تا به بشریت و انسان ها کمک کند.

اکنون این سوال مطرح می شود که این فرد در دین ما کیست؟ بله، او مهدی صاحب الزمان(عج) است. پس تا اینجا مستشار به عنوان منجی تاریخ در فیلم حضور دارد. اما نکته ی جالب توجه آنست که همانطور که خود در تحلیل کارکتر بلوتوث اشاره کردید او خود با نشانه اعمالی شیطانی و همچنین نشانی که او را از سایرین جدا می کند (هلال ماه پشت گردن ) در فیلم ظاهر می شود. آنچه من برداشت کردم دو مطلب بود :

 اول آنکه یک نفر نمی توانسته تمامی نشانه های منجی را داشته باشد زیرا که تفکر اصلاح برای مستشار است و نشانه های ظاهری برای بلوتوث و این امر خود زمینه ساز آنست که تصور کنیم منجی به طور خاص یک نفر نیست بلکه می تواند چندین نفر باشد و این یعنی انتظار ما برای ظهور یک فرد مشخص با تمام ویژگی های وعده داده شده عملا بی فایده است و مطلب دوم انکه همانطور که در نقدهای پیشین اشاره شد، کاراکتر بلوتوث اعمالی را انجام می دهد و دم از آن می زند، که عملا از شیطان سر می زند و این همکاری های شایان توجه بلوتوث و مستشار ما را اینگونه رهنمون می شود که آیا منجی موعود نیز تا این حد همکاری با شیطان دارد؟ آیا پشت پرده حکومت شیطان بر جهان دست های منجی در حرکت است؟ یا منجی با بر روی کار آمدن همه ی تلاشش را برای حاکم شدن شیطان می کند و خود عقب می نشیند؟ با این وجود، حکومت یک انسان عادی بر ما، بهتر از آن نیست که بعد از این همه جنجال معلوم شود دست منجی و شیطان هر دو در یک کاسه بوده ما بی خبر بوده ایم؟ یا دیگر چه فرقی می کند که چه کسی حکومت را به دست گیرد؟ شیطان یا منجی ؟”

 

نوسنده مطلب: بله همان طور که گفته شد مستشار به عنوان یک فراماسون اعظم درحال به حکومت رساندن شیطان است یعنی کاراکتر بلوتوث همان عملی که فراماسون ها در پی تحقق آن اند. (جمله ای که خواندید تنها بر پایه اتفاقات و توهمات درج کردید !!!  [قلم خطالب به نوسنده مطلب : چرا دروغ میگی کجاش توهمه ؟! . نوسنده : شما این چیزا رو درک نمیکنی اینا همش توهم ماست ] )

 

کاربر دوم (گوشه ای از تحلیل ایشان)

نکته بسیار جالب این که مستشار الملک شبی به شاه می گوید که می خواهد برای او داستانی تعریف کند و در این باره شهرزاد قصه گو را مثال می زند ، که برای شاه قصه می گفته و اتفاقا داستان” بزبز قندی” را مثال می زند و سپس شاه می گوید که بز دوست ندارد و از او می خواهد در مورد گوسفند داستان بگوید. اما اگر شما با پروتکل های صهیونیسم آشنا باشید ، می دانید که صهیونیست ها تمام انسان ها به جز خودشان را گوسفند هایی می دانند که روی دو پا راه می روند و از این جهت گوسفند برای آنها معنای خاصی دارد(پروتکل ۱۱)، از طرف دیگر بز هم از مقدس ترین حیوانات در فراماسونری است و البته در الهه ها و بت های مصری هم به وفور موجود است. و از این جهت به نظر می رسد مستشار به عنوان نماد خوبی ها و نماد علنی فراماسونری بز را پیشنهاد می کند و شاه به عنوان نماد عیاشی پول پرستی بیسوادی و ظلم به رعیت گوسفند را پیشنهاد می نکند”

 

کاربر و همکار سوم : 

نکته ی حایز اهمیت در سریال اینه که مردی که نماد تفکر پاگانیستی یونانه بر زن مسلمان چیره میشه و این یعنی اندیشه الحاد یونان اندیشه اسلامی رو تصرف میکنه !!! بعد تنها شخصی که از این تفکر حمایت میکنه شخصی کت و شلواری به اسم مستشاره ! جالبه که بدونید حتی اگه از اون نماد فراماسونری بگذریم نمیتونیم از این قضیه بگذریم که ریشه تفکر غرب امروز یعنی امریکا در یونان بوده ! در واقع مستشار داره از تفکرخودش حمایت میکنه … و  وقتی میگه میخوام با بلوتوث اوضاع رو سرو سامان بدم یعنی اینکه تفکر اسلامی نمتونه کشور رو سامان بده و باید تفکر غرب اون رو هدایت کنه درست عین پیغامی که توی فیلم های هالیوودی میدن که جهان سومی ها نمیتونند خودشون رو نجات بدن و باید یه امریکایی اونا رو نجات بده …فرقش اینه که اینجا به جای فرد امریکایی ما شخصی به اسم بلوتوث و مغز متفکری به اسم مستشار داریم . اگر بخوام توی یک جمله خلاصه کنم همه ی حرفامو راجع به قهوه ی تلخ میگم : اندیشه اسلامی پوسیده و باید جای خود را به تفکرات مدرن بدهد”


کاربر چهارم : 


“سلام

 یه درخواستی داشتم این  که یه کمی در مورد مفاهیم القایی در فیلم ها (جدای از نشانه ها که به وفور وجود دارند) صحبت کنید. مثلا در فیلم قهوه تلخ به روشنی از مطالبی سخن گفته می شود که اصلا به فیلم مربوط نیستند و یا به صورت زیرکانه ای جهت القای اهداف پلید فراماسونری تهیه شده اند.به نظرم این جور دیالوگ ها خطر ناک تر از تصاویر هستند چون برای همیشه در ذهن فرد ثبت می شوند


برای مثال در قسمت پانزدهم -اگه اشتباه نکنم- مستشار الملک جا کلیدی منزل پدری اش را از جیب کت در می آورد و در حالی که بسیار سعی می کند جا کلیدی ستاره ای ۶ پر آن مشخص باشد می گوید: این کلید منزل پدری من در ۲۰۰ سال آینده است. در حالی که هیچ کس در صحنه منظور او را از ۲۰۰ سال آینده متوجه نمی شود اما با توجه به نقش واضح نیما زند کریمی به عنوان یک فراماسون در فیلم که خود را گرداننده تاریخ می داند می توان این طور برداشت کرد که منظور او این بوده که اسراییل بالاخره در ۲۰۰ سال آینده ایران و باالاخص فارس و داراب که جزیی از طرح نیل تا فرات محسوب می شود را به عنوان سرزمین پدری صهیونیست ها تصاحب می کند.

با تشکر

همکار پنجم که این مطلب را از پایگاه ایشان در وب آنتی ماسون برداشتیم : 

همانطور که گفتم محمد علی فروغی پادشاهان رو انتخاب و عزل و نصب میکرد. در قسمت ۳۱ جناب مستشار متوجه غده ای در بدن جهانگیر شاه میشود. در قسمت ۳۲ سعی میکند تا همه را راضی کند که پادشاه برکنار شود و زمام امور را به دست بلوتوث بدهد. و بلاخره در قسمت ۳۳ موفق میشود با تلاش زیاد و با بهانه ی مریضی جهانگیر شاه وی را از سلطنت بر کنار و بلوتوث را پادشاه نماید. نکته ی بسیار جالب این است که تمام مقامات و وزرای دربار سعی کردند تا کاترین و پسر در راهش شاه و مادر شاه شوند ولی مستشار الملک به تنهایی توانست بلوتوث را شاه نماید. و البته خودش وزیر وی شد و دستورات را به بلوتوث میداد و بلوتوث هم اجرا مینمود. و خود مستشارالملک در کتاب خاطراتش نوشت: من توانستم با سعی فراوان جهانگیر شاه را برکنار و بلوتوث را جانشین کنم حالا خودم میتوانم کارها را به بلوتوث بگویم و او اجرا کند.

شاید بگویید که آقای مهران مدیری میخواسته شخصیت محمد علی فروغی را به طور غیر مستقیم نشان دهد و لی نکته اینجاست اگز این گونه باشد در این نقش مستشار به صورت یک منجی که میخواهد همه چیز را مرتب و منظم کند و به صورت نقش مثبت فیلم نشان داده شده است! این در لفافه به این معناست که فقط اندیشه ی فراماسونری میتواند وضعیت جهان را منظم و مرتب نماید!

همان طور که ملاحظه کردید همکاران ما هم دقیقا اتفاقی به این نتیجه رسیدند که کاراکتر های بلوتوث و مستشارالملک به ترتیب نقش منجی و زمینه ساز منجی غربی را بازی میکنند. این نکته را در نظر داشته باشید که نظام فراماسونری در چند صد سال کذشته که آغاز حیات کرد؛ برای بقای خود نیاز به افرادی داشت تا به واسطه ی آنان قدرت را در کل جهان در دست بگیرد. و  آن موقع شروع به جذب نخبگان و نابغه ها در عرصه صنعت کرد . امروز کنترل جهان دیگر به واسطه صنعت نیست بلکه کنترل جهان به واسطه ی آرتیست استراتژی یا استراتژی هنر است . امروز هنرمندان جذب فراماسونری میشوند . چرا که به واسطه ی آنان است که جهان سلطه غربی میتواند بر دنیا حکومت کند.


درباره مطلب و تاثیر آن  

جدا چرا به یکباره تمامی برنامه های سریال به هم خورد و قرار شد ادامه سریال از این به بعد در تهران امروز فیلم برداری شود؟ چرا بعد از انتشار این مطالب روند عادی پخش سریال به هم خورد و سریال با یک روند نا منظم روبه رو شد ؟ شاید جالب باشد که بدانید این مجموعه مطلب یا وعبارت “قهوه تلخ و فراماسوری” تا الان در موتور جست و جوی گوگل حدود چند هزار بار تکرار شده .


آیا میتوان با این بازتاب زیاد علت تداخل در نظم سریال و تدوین های عجولانه را این مطلب دانست ؟ و این که آیا واقعا کلیپ “بمب خنده ” یا هدیه کریسمس” به خاطر انتشار این مطلب است اگر پاسخ منفی است چرا این کلیپ منتشر شد ؟ کسی که میداند بی گناه است دیگر نیازی به اثبات  آن ندارد. 

در ضمن نتکه جالب و اتفاقی دیگری گفته شود . متن خبر : 


مهران مدیری از دانشگاه آمریکایی دکترای افتخاری گرفت

به گزارش روابط عمومی سریال «قهوه تلخ»، مراسم اهدای مدرک دکترا به مهران مدیری ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیرماه) در لس آنجلس برگزار شد، اما مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه «قهوه تلخ» نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم رونالد برینر به نمایندگی از مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به او رساند. این مدرک به پاس مجموعه فعالیت‌های هنری و انسانی مهران مدیری به او اهدا شده است.
فعالیت انسانی ؟ چرا دشمنان ما باید اتفاقی به ایشان مدرک دکترا بدهند ؟ تایید دشمن برای چیست ؟ 
به هر تقدیر این نکته را هم باید یاد آور شویم که هر عاملی که بخواهد علیه مردم و نظام یک عامل مداخله گر باشد توسط همکاران ما شناسایی و نقد خواهد شد . به لطف خدا نقد های ما هم تاثیر خود را در جامعه گذاشته است . به زودی توسط گروه های تحت الحمایه ما فتح بزرگی در عرصه جنگ نرم در فضای سایبرنتیک پیاده خواهد شد تا دیگر کسی جرات قرار دادن چنین مفاهیم منحرف و اتفاقی غربی را به خود ندهد.


منبع: گروه فرهنگی vavp

 

 

این مورد را هم یکی از کاربران عزیز به اسم “علی” برای ما ارسال نموده است که عینا اینجا میارم

سلام من در مورد نماد ها در قهوه تلخ خواستم بگم که در قسمت ۷۰ دقیقه ۵۱ وقتی مستشار پیش بابا اتی رفت برای ترک اعتیاد حرف جالبی زد که جایی ندیدم به اون اشاره شده باشه بابا اتکی به مستشار گفت فکر کن من اون غوله هستم که یه چشم داره بعد اشاره کرد نگینی که روی کلاهش بود که نماد تک چشم در پیشانی و نماد فراماسونریه بعد گفت از مستشار دور شو و گفت خیال نکنی اون رفت اون نرفته و همین اطرافه
نمیدونم اما به نظر من این هم یکی از نماد ها در قهوه تلخ بود که اشاره به اون نشدن بود

 

 

 

69 نظر برای استفاده از نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ

  • واقعا عجیبه

  • نمی دونم چی بگم

  • دمتون گرم

  • سلام
    واقعا اطلاعات مهمی را دریافت کردم
    اما منتظر اطلاعات جدیدتری از شما هستم

  • jaleb bood vali ziyade ravi nakonid.

  • سلام
    باتشکر فراوان ازشما دوست عزیز که در راستای اگاهسازی مردم و جوانان این مرز و بوم تلاش میکنید . تشکر موفق باشید./

  • salam pas chera in serialo toghif nemikonand? pas ma ham darim kutahi mikonim

  • سلام
    مطلب درستی راجب سریال قهوه تلخ که “خوشبختانه ” ندیدم و سریال بربره فرمودین و نشان دادین که در این دوکار مدیری شیطنت فراوان وجود داشته
    حال برای اینکه برگفته های شما صحه بیشتری بگذارم می خوام نظر شما به کار چندین سال پیش مدیری ببرم
    به گمانم سریال نقطه چین بود که رضا شفیعی + نقش بامشاد را بازی میکرد ودائم شعر می خواند که یکی از اشعار مفتضحشون بی وفایی بی وفایی بود!
    در آن زمان شعری تحت عنوان ۶۶۶ سه تا ۶ داره …
    را با وقاحت تمام در رسانه ملی خواند
    وبعداز مدتی متوجه شدم که این یکی از علامات بزرگ و مخصوص فراماسون است
    البته خاطرم هست که شخصی به نمایندگی همه بابت بی اطلاعی شعر با موضوع فراماسون عذر خواهی کرد وگفت که عمدی نبوده!!!
    حال سوالی که پیش می آید این است
    مهران مدیری طناز :
    برای این همه علامات فراماسونی که در این دو سریال بعد از چند سال استفاده کردی چه پاسخی داری؟ آیا بازهم می گی عمدی نبوده؟؟؟!!!

  • براتون متاسفم که استعدادتون بیخود به حدر میدید وهمشه نمیتونیدنابغه هارو ببنیدآقای مدیری یکی ازنبوغ سینمای ایرانند وهیچ آدم عاقلی حرفای شناروباورنمیکنه

    • دوست عزیز یقینا چنینه که ایشون نابغه هستند اما حالا نبوغ غیر از اعتقاد هستش که ما نبوغ آقای مهران مدیری و حتی سابقه ایشون را رد نمی کنیم ولی اعتقاد و عمل این فرد همونطور که در این فیلم هم مورد نقد قرار گرفته نشان می ده و ما هم نقد نمودیم نه اینکه اعدام

    • ببین دوست گرامی ما استعدادامونو هدر می دیم شما که ادعاتون میشه چرا استعدادتون رو برای تقویت زبان فارسی خرج نمی کنید: حدر نه و هدر !!! شنا نه و شما !!!

    • ma ba aghaye modiri kari nadarim.ma ba namad ha ye masoni kar darim.be nazare shoma ajib nist?

  • آقای محمدخان واقعاشخصیت مزخرفی داری یه ادم عقده ای که نمیتونه موفقیت دیگران وتحمل کنه اگرشماواقعاخیلی اسلامی فکرمینی این وبایدید بدونی که حضرت محمدفرمودندهیچ عدد نحس نیست ومعنای خاصی ندارد کسانی که اینگونه میندیشنددرحقیقت نادانان و کافران اند

    • دوست عزیز ما اینجا محمد خانی نداریم
      اما در مورد فرمایشتون بله ما هم این را طبق قول شما قبول داریم که اعداد نحس نداریم برخلاف اعداد مبارکی مانند ۷ و ۴۰ و ۳۱۳ و ۷۲ و مانند ان اما ما این را می گوییم که این هم طبق قول خود شیطان پرستان و فراماسونریها هستش که ۶۶۶ یکی از نمادهای آنها هست و این رد شما مثل اینه که یکی میگه من به خدا اعتقاد دارم اما شما بیای و بگی که نه این خودش نمی فهمه و شما می خواین به دهنش بگذارین که به خدا اعتقاد داره که یقینا چنین چیزی هم واقعیت را عوض نمی کنه
      موفق باشید

  • besyar jaleb v amuzande bud
    mamnunam ma ru ba tafakorate barname sazan ashna mikonid

  • خسته نباشید بسیار عالی بود متشکرم

  • اگر آدم بخواهد که این قدر با دقت بررسی کند پس مجلس شورای اسلامی نیز چون هرمی شکل است برای فراماسونر هاست .
    نمی ۲نم باید چی بگم . با این مسخره بازی هاتون

    • نمیخواد جیزی بگی فقط یه ریزه فکر کن البته اگه خسته نمیشی
      این هم تو پرانتز برو ببین چه کسانی این ساختمان هرمی شکل با سی و سه پنجره رو طراحی و ساخته در ضمن توهین به افکار دیگران چه معنی میده!!!!!!!!!!!!

    • باسلام
      برای اطلاع بیشتر فردی که نوشتند مجلس شورای اسلامی هرمی شکل است
      بهتراست با دقت بیشتری به این ساختمان توجه کنندوکمی هم اشکال هندسی را مرور کنندتاهرم ومنشور را از هم تمییز دهند.
      موفق باشید.

  • من دز این فکر بودم که چرا این فیلم در تلوزیون پخش نشد؟ حالا جوابم را گرفتم

  • باید بگم که فیلم مزخرفی ساخته که حتی دین و اسلام را زیر سئوال برده، همان بهتر که از تلویزیون پخش نشد!

  • اگر واقعا بخواهیم هر چیزی را با دقت نگاه کنیم می توانیم نمادهایی را پیدا کنیم. آیا واقعا ارتباطی با فراماسون ها دارند؟

  • خیلی عالی بود البته دیدم خیلی ها اعتراض کردن ولی من به شما حق میدم شما اطلاع رسانی میکنین اکه این علامتها سهوا بوده تکرار نمیشه اگه عمدا بوده دیگه…..
    بازم برای وبلاگ خوبتون ازتون ممنونم برای من که خیلی مفید بود من رشتم معماریه و یه تحقیق برای دانشگاه در مورد فراماسونی دارم امیدوارم بتونم از وبلاگ و اطلاعاتتون استفاده کنم

  • شما دیگه دارین افراط می کنین. حالا چون سر ستون فیلم قهوه تلخ مثل ستون فراماسونی هاس پس خودشم فراماسونه. شاید هم برای زیباییش از این نمادها استفاده کرده.

    • برای زیبایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس معلومه فقط عکس های این مطلب رو دیدی یه سری هم به متنش بزن مثلا نمایش ستون فراماسونری در دقیقه خاص چه معنیی میتونه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بابا شورشو دراوردید اینقد که شما به جزییات توجه میکنین اونا اینقد توجه نمیکنن

    • لطفا کمی در اینترنت بگردید تا اطلاعات دقیق وتعجب آوری از فراماسونها دستگیرتون بشه تا بتونید به بینش خودتون کمک کنید .
      به google برید و عبارت”راز دلار”رو تایپ کنیدتا ببینید چه کسی به جزییات توجه میکنه اونوقت اگه شما جزیی نگر نباشید کلاهتون پس معرکه است…

  • به فرض درستی این مسائل واقعا چقدر بیننده تحت تاثیر این نماد هاست. جز این که شما با غرض ورزی بخواین تماشاگران را از دیدن آن دلسرد کنید. ضمن اینکه با برجسته سازی خیلی چیزا تو محافل دینی رو هم می توان نماد فراماسونری دانست. شما این طوری بیشتر به اونا خدمت می کنید تا خود نمادها…

    • دوست عریز بله ما هم قبول داریم که مردم را از هر چی منع بکنی نسبت به اون حریص تر می شوند اما این وظیفه روشن سازی مطالب را رفع نمی کنه و باعث نمی شه که از گردن افراد ساقط بشه
      حالا ما هم بر طبق وظیفه اینها را می گیم تا افراد هم خود دانند که نگاه نکنند یا نه یا اینکه اصلا با چشم نقد نگاه کنند اگرچه برای تفریح هم خوبه اما باید در اعتقاد رسوخ نداشته باشه

  • فقط با ظهور آقا انشاالله البته خودمون هم باید یک کاری بکنیم؟

  • دانشجوی علوم سیاسی - اردیبهشت ۷, ۱۳۹۰ at ۹:۳۶ ق.ظ

    شما هم اگه میتونی برو فیلمی بساز که نماد خداپرسی داشته باشه…..!

    • دوست عزیز مگه هر کسی که از فیلمی نقد می کنه می گند برو کارگردان و نویسنده شو و خودت هم فیلم در مقابلش بساز
      اگر چه قلبا ارادت داریم به همه دوستان

  • منم دانشجو علوم سیاسیم!!لی باحرف طهور موافقم هرکس که نقد می کنه که نباید گارگردان بشه کارگردانی جاست نقادی جدا!!!!!!!!درضمن ماهم از مزخرفات فراماسونری زیاد تو کتابامون داریم!!!

  • وای وای این خره چقد شبیه بزه ، نکنه شیطان پرسته!!!!

    >:)

    :D

  • dooste aziz man drbareye feramasona kheili tahghigh kardam bayad begam kheili efrati barkhord kardid dar vaghe in serial dorane 280 sale pish ro neshoon mide, albatte aghaye m,odiri az memarie ghajari estefade kardan va doreye ghajar doreye feramasona boode! in tabiie ke memari va harekat shabihe doreye ghajar boode va dar natije shabihe feramasonast, zemnan nemad haye feramasoni oonghad ziadan ke har jayi bekhay nakhay pdide mishan! albatte dar mavaredi yani chan ta aks shayad hagh ba shoma bashe ke bayad barresi beshe albatte bazam migam be yaghin mishe goft 90 darsade aksaro eshtebah tafsir kardin!

  • دمتون گرم عالی بود

  • خوب بود.مرسی.

  • man k gijaaaaam!!!!!!!!!!!yani mehran modiri feramasoneee!!!!!!!!!!!!!!

    • اگر چه آقای مدیری ماسون نباشه اما استفاده این همه نماد بی حکمت نیست و روایتی هم از پیامبر(ص) هست که کسی که خود را شبیه به امتی بکند با اون امت محشور خواهد شد

  • نمییییدونم باید باور کنم یا نه گرچه تحقیقات زیادی در این زمینه داشتم

  • اطلاعات دقیق و مفیدی وجود داره…اما من نتونستم حتی ۱ نفر رو متقاعد کنم..همه میگن که اشتباه میکنم

  • سلام
    ۱٫آقاجان مخ جناب عالی درست کار نمیکنه این مزخرفات تحویل مردم نده و بند و بسات کذب و جعلی رو جمع کن مردم ما با سوادترین مردم دنیان
    شما میخواین مردم ما این مزخرفات رو قبول کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خودتی!!!!!!!!!!!

    ۲٫به نظر می رسه که شما هم برای فرماسونرها تبلیغ میکنید زیرانقدفرماسونرهاتبلیغی برای این گروه محسوب میشه کمکی برای بسط و ترویج نمادهای آنان درسطح جامعه وتحریک حس کنجکاوی جوانان میباشد وقتی این گروه تمام نمادها را از آن خود میداند از هرم گرفته تااستوانه و دایره ومربع پس معماران نباید هیج بنای بسازند چون نماد فرماسونر محسوب میشن واگر شماهم به فکر بالابردن تفکرات جوانان هستید بهتر است در رابطه باناهنجارهای جامعه ومشکلات پیرامون مردم اطلاع رسانی کنید

  • بر اساس نظریه این اقای محمد که قبل من پست زده این نتیجه بدست میاد که هیچ احدی حق نداره بگه کراک بده چون جوانان ما کنجکاو میشن میرن طرفش _ هیچ کس نباید بگه یزید ملعون چه جنایتهایی کرد چون جوانان ما تحریک میشن میرن یزیدی میشن _ و کلا اگر چیز بدی دیدی باید ساکت باشی و دم نزنی _ یعنی جوونای ما اینقدر احمقن که وقتی با دلیل و منطق بهش بگی فلان چیز مضر هست بره طرفش؟! فقط در یک حالت درست هست و اونم اینکه اون جوان خودش بخواددددددددددددددد

  • سلام می تونم بپرسم اگه شما بخواید ستون بسازید چیکار می کنید ؟در ضمن اون نمای کاخ از قبل بوده اگه شما یه کم با ساخت سریال آشنا بودید انقد براتون عجیب نبود که چرا اون نما ها دائما تکرار میشه که شما رفتی از ۳۰ ۴۰ قسمت اونا رو در آوردی .درباره اون تک چشم و یا ستاره ۶ پر هم کافیه چشماتونو باز کنید تا ببنید که همه جای تهران و ایران توی آثار به اصطلاح هنری به کاررفته.نمی خواید بگید که مهران مدیری رفته پارچه رومبلی سفارش داده ؟بحث این قضیه مفصله یعنی انقد ایراد به کارتون زیاده که حوصله تایپشو ندارم ولی یه نکته این که ۳ دسته مخالف توی ویکی پدیا واسه فراماسونری گفته شده شما جزو هر سه دسته اید با گرایش توهم توطئه .می گید نه می تونید بگید چرا آرم وسط پرچم ایران هیچ ربطی به لااله الا الله نداره.اگه انو توضیح دادید من قبول می کنم بی طرفید و این کاره

    • سلام به شما دوست عزیز
      فکر کنم باید می نوشتید که چگونه این آرم وسط پرچم به لا اله الا الله نسبت داده می شود؟ چونکه اگه سوالتون غیر از این باشه لغو وبی مورد می شه
      چونکه این آرم بنا به عقیده و توضیحات سازنده و کارشناسان در درونش کلمه لا اله الا الله نهفته شده اگر چه بگیم که با گذاشتن پرگار و گونیا ساخته شده باز هم مشکلی نداره چون ما روی نتیجه نماد کار داریم یه بار هستش که با قرار دادن پرگار و گونیا نمادی شیطانی درست می شه و یه بار هم با قرار دادن اینها نمادی الهی و توحیدی که یقینا با هم فرق دارند و مانند مشترک لفظی هستش یا مانند استفاده از چاقو در کار خوب یا برای کشتن آدمی و حالا اینجا هم همونه

      • ببین من همیشه تو این مونده بودم که این سیستم پیچوندن و گریز از جواب دادنو که به کی به مذهبیون ایران یاد داده احتمالا فکرم کردی جوابت خیلی دندان شکن بوده ولی این همیشه معنیش نمی دونمه.آقای طهور عزیز که احتمالا اسمت نیست ولی فکر می کنی هستی یادت باشه وقتی طهور می مونی که الکی مردم نبری مثل مهران مدیری و عواملش در ضمن اونجا شما اونو قاطعانه می گید ماسونه و کاری به نتیجه نداری فقط ظاهرو کار داری در ضمن این که اگه از ماسون ها هم یپرسی میگه هدف ما خیره پس جواب من اون نیست.در حالی شما اونا رو محکوم میکنید که قطعا فقط از فراماسونری یه چیزایی شنیدید ونرفتید دنبالش احتمالا هم راز دلار یا سخنرانی این آقای دکتری که من نفهمیدم فامیلیشون رائفی یا رفیعی شنیدیدکه تقریبا بقیه سایتها و وبلاگای نزدیک به شما هم از تحقیق جالب ایشون استفاده کردندالبته تحقیق ایشونم با همه تلاشش ضعف های بزرگی توی تعاریف داره(که طبعا روی نتایجم تاثیر داره) که برای منی که که اطلاعاتی سطحی دارم متوجه میشم اعتبار تحقیق ایشون و همین طور نقد غیر فنی شما اساسا زیره سواله یکی دوتا نکته ریزو که من میدونستم و چند جا هم دیدم اینه که ایشون فرمودند play boy و خرگوشش نمادترویج همجنسگرایی در حالی که دقیقا برعکس هدف و معنی play boy زنبارگی برای مرداست می گید نه برید توی دیکشنری معتبر یا سایت ها یا مجلاتشون ببنید نکته بعدی اون G که شما اول مطلب تون (لژ بیلدربرگ)فرمودید تک چشمه !! ایشون فرمودند اول goat به معنی بز بافومته در حالی که همه جا اشاره به ادعای گنوستیک بودن اونها داره . پس برو یه کم تحقیق کن بعد جواب بده چون جواب اون نشان پرچم جواب خیلی از سوالای اتفاقی الانتونه که به مسخره می پرسیدلابد اتفاقیه تا دانایی طهورت کنه هر چند من این طمع از جماعت شما بریدم.
        به قول حضرت حافظ
        با مدعی مگوئید اسرار عشق و مستی بگذار تا بمیرد در درد خود پرستی
        یاحق

        • چشم با مدعی نمی گیم اسرار عشق را
          بقیش را واگذار می کنیم به دوستای دیگه تا اونها قضاوت کنند

          • ببین هیچ جوابی نداری زدی به کوچه خاکی .دوست داشتید منم یه اشتباه تایپی داشتم تا مثل یکی از نظرات محکوم کنید به بی سوادی ولی باور کن سطح تون در همون حده .شما ولایت مدارا بدی تون همینه همه تون ذهنتون تک عاملیه برا همین نمی تونید چیز جدید قبول کنید منطق تون میشه چماق فکر نکن اگه تو اینترنت مطلب نوشتی یعنی باسوادی یا چون از اینترنتم به عنوان چماق استفاده می کنید .هنوز فکر میکنی تو مدرسه با دوستت کل انداختی .که جواب می دی باشه نمی گیم .متاسفانه امکان و ابزار دست شماست پس بتاز.
            اینم یه چیزی که فکر نکنید فقط شما بی سوادا تو ایران حاکم بودید نه عقبه تاریخی دارید.
            میگویند اسکندر قبل از حمله به ایران درمانده و مستأصل بود. از خود میپرسید که چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر میفهمند حکومت کنم؟

            یکی از مشاوران میگوید: «کتابهایشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند».

            اما ظاهراً یکی دیگر از مشاوران (به قول برخی، ارسطو) پاسخ میدهد:

            «نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین، آنها را که نمیفهمند و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار. آنها که میفهمند و باسوادند، به کارهای کوچک و پست بگمار. بی سوادها و نفهم ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده ها و با سوادها هم یا به سرزمینهای دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد…»
            و این که
            هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
            هم رونق زمان شما نیز بگذرد
            وین بوم محنت ز پی آن تا کند خراب
            بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
            باد خزان نکبت ایام ناگهان
            بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
            آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
            بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
            ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
            این تیزی سنان شما نیز بگذرد
            چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
            بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
            در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
            این عوعو سگان شما نیز بگذرد
            آن کس که اسب داشت غبارش فرونشست
            گَرد سم خران شما نیز بگذرد
            بادی که در زمانه بسی شمع ها بکشت
            هم بر چراغدان شما نیز بگذرد
            زین کاروان سرای بسی کاروان گذشت
            ناچار کاروان شما نیز بگذرد
            ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن
            تاثیر اختران شما نیز بگذرد
            این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید
            نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
            بیش از دو روز بود از آن دگر کسان
            بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد
            بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم
            تا سختی کمان شما نیز بگذرد
            در باغ دولت دگران بود مدتی
            این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد
            آبی ست ایستاده در این خانه مال و جاه
            این آب ناروان شما نیز بگذرد
            ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طبع
            این گرگی شبان شما نیز بگذرد
            پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست
            هم بر پیادگان شما نیز بگذرد
            ای دوستان خواهم که به نیکی دعای سیف
            یک روز بر زبان شما نیز بگذرد

          • دوست گلم اینها که فرمودید اگر در بنده و امثال ما باشد که یقینا اعتقاد اشتباهیست و باید اصلاح نماییم اما برای اینکه از دل شما هم در آورده باشم این را بگم که آدمی نیستم که چنین جسازتی داشته باشم و به خاطر چندتا غلط املایی بی ارزش قول متین دوستان را زیر سوال ببرم و نمونش هم در نظرات دوستان قبلی اگر ملاحظه بفرمایید که بنده چیزی نگفته بودم اما از دوستای دیگه گوشزد کرده بودند و باز بنده چیزی نگفتم
            در مورد جواب دادن هم تا اونجایی که در خودم سراغ دارم اصلا اهل جواب نیستم مگر اینکه ضروری باشد و تا حد امکان هم سعی و تلاشم اینه که نظر مخالفم را هم منعکس بکنم مگر اینکه کلامی دور از عفت باشه که یقینا شما و دوستان عزیز بری از اینها هستید و الحمد لله این هم توی نظرات سایت تا حدی قابل لمس هستش
            موفقیت شما آرزوی قلبی ما هست

  • اگر فکر میکنید اینا مزخرفه براتون واقعا متاسفم و امیدوارم که زودتر متوجه اشتباهتون بشیدتادیر نشده.

  • salam azizam
    man taze tahghighatamo dar in bare aghaz kardam va mikham edame bedam
    ta iz in systeme sheytani ke baes shode maro ye joor barde bebinan joda besham
    az tozihatet ke baeese takmile tahghigham mishe mamnunam
    omidvaram zudtar emame zaman zuhur kone va dajal ro gardan bezane
    be omid oon ru……………………z

  • دمش گرم !!!!!!!!
    مهران مدیری هم ماسونه؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟

  • من که چند روزیه دارم درمورد ماسونهای لعنتی تحقیق میکنم که بدونم چی به چیه واخرش فهمیدم راستشو بخوایین من به قهوه تلخ نگاه نکردم خوب با اینهمه انسان باید همیشه به قلبش خطور کنه چرا که خداوند در قلب انسانهاست

  • مطالب جالبی نوشته اید بازم از این مطلبها بنویسید

  • ابراهیم نصرالهی - اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۰ at ۸:۱۵ ب.ظ

    با عرض سلام/
    اینکه این نمادها ه عمد و به صورت هدفمند در سریال استفاده شده شکی نیست”
    ولی به نظر بنده بهتره که به آقای مدیری انگ ماسون بودن نزنیم.
    چون بنده به از اونجایی که یه سرشته ای در بحث سینما دارم واز اونجایی که جنس کار و طرز تفکر آقای مدیری رو میشناسم فکر کنم با این کارشون خواستن افرادی رو زیر سوال ببرن و ر لفافه بعضا بگن که مواظب باشین دنیا داره بدجور دست ماسون ها میفته.
    که البته به نظر بنده اگه هم اینجور باشه ناخواسته آب به آسیابشون ریخته و ابزاردستشون شده/
    یا حیدر مدد”

    • سلام دوست گرامی
      در نظرات قبلی هم اگه نگاه کنید ما هم گفتیم که ما نمی گیم آقای مدیری که سابقه خوبی هم در سینما داره ماسون هست اما جمع شدن این همه علامت یک جا هم باز سوال بر انگیز هست و از طرف دیگر هم دین ما به ما آموخته که به افراد به صورت کامل اعتماد نکن و از طرفی هم به هر کسی تا وقتی که نشانه‌ای بر بد بودن او نبود حق تهمت زدن نداری و باز هم وقتی نشانه‌ای بر بد بودن پیدا کردی اول این را با کلی احتمال حساب کن که شاید اینطور نبوده و یا شاید من بد دیدم و … در آخر اینکه به افراد با خوشبینی نگاه می کنیم و با حسن ظن مگر اینکه خلاف آن ثابت بشه
      اینجا هم ما نمی گیم ماسونه اما باید مواظبت نمود از این نشانه ها که خود خطری هستند از طرف دجال زمان ما
      پیروز و موفق باشید.

  • از وقتی ماسونها رو شناختم دیگه از همه چیز و همه کس میترسم – خدا خودش کمکمون کنه طعمه دجال آخرالزمان نشیم .

  • ابراهیم نصرالهی - اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۰ at ۵:۲۱ ب.ظ

    با عرض سلام/
    دوست عزیز و بزرگوارم جناب طهور امیدوارم حالت خوب باشه و سلامت باشی.
    بنده هم حرفم همونه که شما فرمودین ولی با ادبیاتی دیگه”عرض بنده هم همینه که شما فرمودین!
    یا حیدر مدد”

  • سلام و ادب
    دوستان خسته نباشید
    به نظر من
    اینکه این نمادها به صورت عمد و هدفمند در سریال استفاده شده شکی نیست,
    اما…
    بدست آوردن این اعداد زمانی, و ربط دادن آنها به هم کار منطقی نیست, چون تقریبا کنترل ثانیه ها از قبل کارگردان غیر ممکن هست!
    در جواب نظر آقای ابراهیم نصرالهی
    ۱٫ من شناختی در مورد آقای مهران مدیری ندارم و تهمتی نمیزنم.
    ۲٫ اما در نقض کلام شما؛ اگر این اعداد و ارقام تصادفی هست که حرف شما درست اما اگر این اعداد و ارقام که مربوط به زمان است از روی عمد و برنامه ریزی قبلی باشد آنگاه چه؟!!
    آیا هدف هنوز فقط انتقاد و گوشزد و زیر سوال بردن عده ی دیگری است؟!!

    “چقدر ندانستن ها و نفهمیدن ها است که از دانستن ها و فهمیدن ها بهتر است.”
    با احترام

  • من فکر میکنم نویسنده این مقاله یه سری به روانپزشک باید بزنه چون دچار بیماری سوئ‌ظن هستش. اگه دنبال این نمادها هستی یه سری به مساجد و اماکن مذهبی بزن کلی از این چیزا می‌تونی توش پیدا کنی. لابد اونا هم بله!!!

  • حتما به این سایت یر بزنید تا ببینید که ریس جمهور محبوب از همه ماسونتره و از این علائم کلی استفاده میکنه http://dolat.wordpress.com/2009/12/ حتما یه سری بزنید عکسای جالبی داره تا دیگه به کسی بیخودی گیر ندین- “حال جالب اینجاست که جناب احمدی نژاد بارها و بارها نشانه ها و علایم این فرقه را به بهانه های مختلف از خود به نمایش گذاشته است

    نماد های شیطان پرستی فرقه کابالا از جمله (نماد عقرب .. نماد شیطان) که احمدی نژاد به صورت خود اگاه و نا خودآگاه به بهانه های مختلف نشان داده است :” جمله از سایت – بعدشم تو اینترنت یه سرچ بکنین متوجه میشید که همه ایرانی ها ماسون هستند چون از حرم خمینی تا مجلس ارم شبکه خبر و …. ارم شرکت ها ( مثل بیمه سینا) ساختمانهای شهر ( مسجد چهار راه دریا، ساختمان میدان ارژانتین، …) نرده های کنار خیابان و حتی سر تیر های برق همه نشان از ماسونها دارد البته به گفته همان سایتها . خودتان قضاوت کنین شاید ما هم ماسون بودیم خودمون خبر نداشتیم.

    • ببین آقا محسن دوست عزیز ما هم دعوامون روی همینه که تا اطلاع رسانی نشه افرادی معمار می شند که حالا خواسته یا نا خواسته عمال برای ماسون و صهیونیست می شند و میان و معماری حرم امام خمینی را با حرم درست می کنند و حرم کنار مسجد النبی که مرکز توحیدی است را با معماری ماسونی و …. مانند اون درست می کنند و حتی لوگوهایی که برخی شرکتها که دارند و نمونش را زیاد داریم و خودتون بهتر می دونید
      اما در مورد علامتی که آقای احمدی نژاد نشون می ده اگر چه نقد هایی داریم به ایشان اما نمی شه از کارهای خوبی که انجام دادند چشم پوشید و با مسخره کردن ایشان در عکسها و کارهای دیگری که جنابعالی هم فرستاده بودید با اهانت کاری از پیش نمی ره اما اگر کسی حرف منطقی داره با منطق جواب می ده ولی حرف بی منطق که جواب نداره و بخصوص که اهانت هم باشه و در مورد علامتی که از آقای احمدی نژاد هست اونجا که دستهاش علامت ایکس هست اگه فیلم واقعیش را ببینید موقع دست تکان دادن اینگونه افتاده که این در خیلی از دیدارهای رئیس جمهور به چشم می خوره و علامتی که خیلی از سایتها به اسم علامت شیان پرستی زدند اینه که مشکل از مشاوران رئیس جمهوره که به وی به اشتباه گفتند که علامت احترام در منطقه ترک نشین با علامت بزگورد هستش که یقینا خودتون هم می دونید که خیلی شبیه به علامت شیطان پرستان هست شاید که برخی گفتند این شباهتی نداره و فلان … پس اگر احمدی نژاد فراماسونه پس چرا این را تنها به ترکها اعلام می کنه و به کسای دیگه نمی گه پس خود حدیث مفصل خوان از این مجمل
      صهیونیست ها هر نقطه ی دنیا که خواستند یک ساختمانی بسازند آن علامت نحس ستاره داود را سعی کردند یک جوری رویش تثبیت کنند.(آیت الله خامنه ای در دیدار با شرکت کنندگان اجلاس نماز- آبان ۱۳۸۷)
      اما باید خیلی مواظبت نمود و اطلاع رسانی زیادی کرد
      موفق باشید

  • be harfe hich kodomeshon gosh nade maghalat ali bod rafigh vabarae on adamay ahmagh bayad begam motasefam

  • besiar mamnooonam az inke be nokati eshareh kardid ke paida kardaneshan kar e asani nist, magar ba deghat e ziad. talabe kheir +1 baraye shoma daram. omidvaram ba mafhumesh ashnai dashteh bashid ke rahi joz mobarezeh ba ghotb manfi nist :)

دسته بندی

آمار سایت